Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2010 21:47 - и се чудя,
Автор: drill Категория: Изкуство   
Прочетен: 2409 Коментари: 9 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ще преживея ли кризата,
а студеното време,
а психопатите,
ще надживея ли времето.
Ще успея ли навреме.
А после какво следва?
Или нищо няма значение.
Кога ще ме удари ракът.
А може да е инсулт,
може и диабет,
Или няма да стигна навреме до там
защото някой ще бърза с колата си.
Ами ако стана клошар,
ще имам ли пари поне за палатка?
Вкусна ли е храната от контейнерите?
Какво ли мисли този срещу мен?
Докато дъвче дъвка си мисли нещо за мен?
Аз дали ще стана алкохолик?
Вкусна ли е амфетата?
Ако всеки път пуша до филтъра,
дали ще имам бял дроб отново?
Майка ми и баща ми обичат ли се?
Тя дали му е изневерявала?
Той дали и е изневерявал?
Децата ми като мен ли ще бъдат?
Не анализирам ли твърде много?
До кога ще правя правописни грешки?
Ами ако си купя речник,
ако го прочета
ако го науча на изуст?
Лесно ли се чете библията?
Ами коранът?
Буда дали ревруна Шива, за бройката на ръцете му?
Филмът дали може да ме гледа, както аз него?
Лентата може ли да бъде безкрайна?
Колко фрейма от живота си не помня?
А колко малко всъщност помня?
Защо имам проблеми с паметта?
Ще ме излъжат ли утре в магазина?
Ами ако не ме излъжат ще си спестя ли пари?
Как да станем по-щастливи?
А как да станем по-нещастни?
Мога ли да живея в краен квартал?
А ако имам къща на пъпа на града,
трябва ли тя да има двор.
Може ли да бъде образцов дом...



Седя и се чудя.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Е и, прочела екзистенциализма,
27.01.2010 22:06
знаеш, че е миг...кое ли! въпросите без живот.
цитирай
2. анонимен - честит татус дрил :))
27.01.2010 22:37
:)
цитирай
3. drill - Или там е отговорът?
27.01.2010 22:42
анонимен написа:
знаеш, че е миг...кое ли! въпросите без живот.

Дали ще го отнеса със себе си и след ТАМ.....
цитирай
4. drill - Благодаря ти.
27.01.2010 22:43
dilution написа:
:)


Благодаря! Въпреки че това е стар, стар татус...от 2007 г.
Хаа, един познат казва - да ми проверят статуса на татуса!
:-)))
цитирай
5. wallstreet - И татуса хубав и чуденките и те ху...
27.01.2010 22:51
И татуса хубав и чуденките и те хубави.Едни такива правокиращи....
цитирай
6. drill - Ами ако продължа така до безкрайност....
27.01.2010 23:01
wallstreet написа:
И татуса хубав и чуденките и те хубави.Едни такива правокиращи....


Имам 99 процента съвпадение със себе си по отношение на чуденките. Сега като се замисля си задавам още един въпрос
"Ще имам ли някога образцов ДЕН?"
цитирай
7. wallstreet - И татуса хубав и чуденките и те ху...
27.01.2010 23:31
drill написа:
wallstreet написа:
И татуса хубав и чуденките и те хубави.Едни такива правокиращи....


Имам 99 процента съвпадение със себе си по отношение на чуденките. Сега като се замисля си задавам още един въпрос
"Ще имам ли някога образцов ДЕН?"


Труден въпрос,но казват,че всичко зависело от размера на мечтите.Та,предполагам,че ще имаш.
цитирай
8. drill - Дано!
27.01.2010 23:44
wallstreet написа:
drill написа:
wallstreet написа:
И татуса хубав и чуденките и те хубави.Едни такива правокиращи....


Имам 99 процента съвпадение със себе си по отношение на чуденките. Сега като се замисля си задавам още един въпрос
"Ще имам ли някога образцов ДЕН?"


Труден въпрос,но казват,че всичко зависело от размера на мечтите.Та,предполагам,че ще имаш.


То мечти, мечти, обаче от време на време трябва и реалност да виждаме...нали. А моята е една такава, сивкаво цветна. Размазана.
цитирай
9. wallstreet - И татуса хубав и чуденките и те ху...
28.01.2010 00:30
drill написа:
wallstreet написа:
drill написа:
wallstreet написа:
И татуса хубав и чуденките и те хубави.Едни такива правокиращи....


Имам 99 процента съвпадение със себе си по отношение на чуденките. Сега като се замисля си задавам още един въпрос
"Ще имам ли някога образцов ДЕН?"


Труден въпрос,но казват,че всичко зависело от размера на мечтите.Та,предполагам,че ще имаш.


То мечти, мечти, обаче от време на време трябва и реалност да виждаме...нали. А моята е една такава, сивкаво цветна. Размазана.


Време значи е дошло за смяна на тази реалност с друга :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: drill
Категория: Изкуство
Прочетен: 173289
Постинги: 76
Коментари: 169
Гласове: 1352
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930